Muhtesem Renkli Basliklar I Renkli Yazilar Kodu

Arkadaşlar blog hazırlarken görsellik çok önemlidir. Ziyaretçileriniz yazılarınızın görünüme bakarak sitenizin kalitesi hakkında karar verirler ve sitenizi beğenirlerse sitenizden bilgi almaya devam ederler, ziyaretçilerinizi sitenizde uzun süre tutmak sizi üst sıralara çıkaracaktır. 
Bu yüzden site veya bloglarınızda makale yazarken dikkat edeceğiniz hususlar konusunda önceden hazırladığımız  blog veya sitede makale nasıl yazılır? konusundaki yazımı okumanızı tavsiye ediyorum.
Yine makalenizi hazırladınız uygun başlıklarınızı aşağıda örneklerini verdiğim renkli yazı/makale başlıklarını kullanarak başlıklarınızı renkli olarak görselliğiniz ile Google'de üst sıralara çıkabilirsiniz.
Kodlarla uğraşmanıza gerek yok arkadaşlar, sayfamdan direk kopyalayarak sitenizde veya bloğunuzda kullanabilirsiniz.

Yine blogger kullanıcıları için hazırladığım

Blogger İcin Material Design Renkli Yazi Kutulari isimli yazımı okuyarak farklı başlıkları kullanabilirsiniz

 Aşağıdaki kutulardaki metinler örnektir, siz kendinize veya sitenize uygun başlıkları ve başlık renklerini  kullanarak uygulayabilirsiniz.

renkli yazı kutuları içerisindeki metinlerin rengini istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz..


www.bilgiyaziyorum.blogspot.com


www.bilgiyaziyorum.blogspot.com


www.bilgiyaziyorum.blogspot.com



www.bilgiyaziyorum.blogspot.com



www.bilgiyaziyorum.blogspot.com



www.bilgiyaziyorum.blogspot.com



www.bilgiyaziyorum.blogspot.com 



www.bilgiyaziyorum.blogspot.com


www.bilgiyaziyorum.blogspot.com 


Bizi takip etmeye devam edin


www.bilgiyaziyorum.blogspot.com 

Yorumlar